Фірмовий інтернет-магазин ТМ NIVONA
Київ, просп. Оболонський, 21-Б (ТРЦ 'Дрімтаун')
Режим роботи магазину:
ПН - ПТ: з 9:00 до 18:00

Умови роботи

Доставка

Товар доставляється по Україні, кур'єром магазину, кур'єром Нової пошти або на відділення.

Кур'єр від магазину

Доставка проводиться за поріг будинку (квартири, офісу) при наявності ліфт. При необхідності ручного підйому техніки вартість обговорюється окремо в залежності від поверху. Доставка товарів на сумму більше 10 000 грн. - БЕЗКОШТОВНА.

Кур'єрська доставка від Нової пошти

Доставка відбувається в більшість населених пунктів України за адресою покупця.  Вартість доставки визначається тарифами перевізника та оплачується окремо.

Доставка на відділення Нової пошти

Товар можна отримати в будь-якому вантажному відділенні Нової пошти.  За умови передоплати товару (оплата карткою на сайті, безготівковий розрахунок, грошовий переказ Приват24) та якщо вартість товару перевищує 10 000 грн. - доставка до відділення відбувається БЕЗКОШТОВНО, в інших випадках визначається тарифами перевізника та оплачується окремо (комісія Нової пошти за накладений платіж оплачуєтсья покупцем).


Оплата

Оплатити товар можна у будь-який зручний спосіб, як при отриманні так і шляхом попередньої передоплати.

Готівкою кур'єру

Оплата відбувається після отримання товару та його огляду на предмет механічних пошкоджень, перевірки комплектації і працездатності.

Безготівковий розрахунок

Передоплата на розрахунковий рахунок, з ПДВ або без ПДВ (від ФОП).

Післяплата

Послугу надає кур'єрська служба «Нова пошта». Доставка замовлення здійснюється по тарифах перевізника, додатково оплачується 2% комісії від вартості приладу за зворотню доставку грошових коштів.


Умови обміну та повернення товарів

У повній відповідності до «Закону про захист прав споживачів», покупці мають право обміняти товар на аналогічний або повернути товар з відповідним поверненням сплачених за нього грошей.

Обмін і повернення товарів належної якості (справних), які не підійшли покупцеві по якійсь причині, здійснюється при дотриманні наступних умов:

  • з моменту покупки товару пройшло не більше 14 днів, не рахуючи дня покупки
  • товар не використовувався (відсутні сліди використання)
  • товар повністю справний і може використовуватися за своїм прямим призначенням, в повній мірі і в установленому обсязі
  • збережений товарний вигляд, оригінальна упаковка, пломби, ярлики
  • збережені всі комплектуючі та аксесуари з їх індивідуальної упаковкою, документація та інші елементи, що входять до комплектацію товару
  • збережений розрахунковий документ і гарантійний талон, виданий споживачеві разом з проданим товаром

Повернення купленого товару і отримання назад грошей в розмірі вартості повернутого товару можливий в разі, якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу. При цьому розрахунки проводяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються протягом 14 днів з моменту повернення товару. Для оформлення повернення товару необхідно звернутися за будь-яким контактним номером телефону, що вказано на сайті та назвати консультанту свій номер замовлення. Повернення товару відбуваєтсья шляхом відправки Новою поштою за разунок відправника (покупця).

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ, що в разі, якщо товар не працює, обмін або повернення здійснюються тільки за наявності висновку авторизованого сервісного центру, що підтверджує несправність товару і відсутність порушень умов його експлуатації.


Гарантія

Вся придбана в інтернет-магазині техніка супроводжується ОФІЦІЙНОЮ гарантією від виробника. Це означає, що гарантія на товар зберігається незалежно від того, в якому статусі перебуває продавець в той чи інший час. Крім того, навіть по закінченню гарантійного терміну, виробник несе відповідальність за свій товар, а саме забезпечує можливість використання товару за призначенням.

Куди звертатися по гарантії?

У разі виникнення несправності прибору слід звернутися до одного з офіційних сервісних центрів, які присутні у кожному великому місті. Повну та актуальну інaформацію стосовно телефонів, адрес та місць розташування сервісних центрів можна знайти на спеціальній сторінці - Сервісні центри.

Умови гарантії

Nivona гарантує безперебійну роботу кавомашин протягом 12 місяців з дня продажу.

Вказаний термін гарантії поширюється тільки на вироби, що використовуються в домашніх умовах та в особистих чи сімейних цілях. У випадку, якщо виріб використовується з метою підприємницької діяльності, гарантійний термін складає 3 місяці.

Претензії щодо якості виробу та його комплектуючих частин розглядаються тільки після перевірки якості виробу уповноваженим сервісним центром і видачі ним відповідного висновку.